وب سایت دیگه من
 
ZOOOOOOM
شنبه 24 تير 1391برچسب:, :: 12:28 ::  نويسنده : mahshid

 

این سایت پر بازدید خودمه که جدیدترین و جالب ترین اطلاعات توریستی و زیباترین عکس ها از شهر اصفهان را در اختیارتون میذاره....پیشنهاد میکنم برای یه بارهم که شده ببینینش.....

برای بازدید لینک زیر را ببینید....

 

ISFAHANCITY.TK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 عکس طنز عکس سرگرمی عکس خنده دار عکس ماشین www.ake1365.blogfa.com

 



نظرات شما عزیزان:

فهیمه
ساعت13:11---24 تير 1391
اعتمادبه نفس؟؟؟؟آره اعتمادبه نفسم بیش از اندازه ست براهمینم کارداده دستم!پاسخ: عزیزم...از من میشنوی به هیچ کدوم از این پسرا اعتماد نکن .یکی از یکی الاغ تر و احمق ترن .توی دلت نگو به جز اون .....همشون اینن.......

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


هیچ چیز اتفاقی نیست....حتی هدایت شدن شما به این صفحه!!! وب سایت پربازدید دیگه من : ISFAHANCITY.TK پیشنهاد میکنم نگاهی بندازید...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 151210
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1